Найти: | на: |
Главная
О нас Книга почета Учащимся Родителям Школьный вестник Методическая работа Фотогаллерея История школы Нормативные документы Социально-педагогическая служба "Одно окно" Архив 2010 г. |
Багдановіч Наталля Яўгенаўна
урок математыкi ў 1 класе Тэма : Лікі ад 1 да 5 Мэты: Садзейнічаць замацаванню паслядоўнасці, саставу лікаў 1, 2, 3, 4,5; фарміраваць навыкі ў практыкаванні складання і рашэння простых задач; фарміраваць далейшае развіццё вылічальных навыкаў у межах 10;развіццё памяці,мыслення, увагі; выхаванню ў вучняў арганізаванасці, назіральнасці,уменню працаваць у калектыве, цікавасці і любові да казак. Абсталяванне: вучэбны дапаможнік, дэманстрацыйны матэрыял,лічыльныя палачкі,веер лічб,карцінкі,на якіх прадстаўлены героі вядомых казак, ТСН. Ход урока 1.Арганізацыйны момант: Праверка падрыхтоўкі да ўрока:         Мы гатовы працаваць         Нешта новае спазнаць         Лічбы розныя вучыць         Лікі правільна лічыць Паведамленне задач урока: - Сёння на ўроку мы будзем паўтараць склад лікаў ад 1 да 5; складаць і рашаць простыя задачы; параўноўваць лікі. Уводзіны ў тэму: Загадка пра Калабка (выкарыстоўваю ТСН, паказваю казачнага героя- Калабка) - Калабок трапіў у бяду.Ён ніяк не можа сустрэцца са сваёй бабуляй і дзядулям. Калабку ставяць перашкоды : Воўк, Мядзведзь, Ліса, Заяц, Вожык. Калабок просіць дапамогі у вас, калі вы справіцеся з заданнямі герояў казкі, то Калабок убачыць і бабулю і дзядулю. Давайце яму дапаможам !
2.Вусны лік. -Каціцца Калабок (выкарыстоўваю ТСН), а насутрач яму ліса з заданнем. Калектыўныя заданні (вусна) а) Палічыць ад 10 да 1; Палічыць праз адзін лік; 5…,7…,9…,11…,13… да 20. б) Гульня “Лікі заблудзіліся” ,уставіць у рад патрэбныя лікі. в) Работа з геаметрычным матэрыялам. -Якой фігуры ў магічным квадраце не хапае? Якую фігуру называюць квадратам? (у якой 4 стораны роўныя і 4 вуглы прамыя). Справіліся з заданнем, малайцы! (Ацаніць работу з дапамогай чароўнай лінейкі). Каціцца калабок далей, а насустрач вожык .Дапаможам Калабку! г) Гульня “Адгадай лік”(Выкарыстанне нагляднасцей і веера лічб,лік паказаць на вееры) Гульня “Назаві суседзей”(Ацаніць работу з дапамогай “чароўнай” лінейкі). 3. Музыкальная фізхвілінка. 4. Калектыўная работа. Пакаціўся Калабок далей, а насустрач зайчык . Вызвалім Калабка! а) Работа з лічыльнымі палачкамі. Параўнанне лікаў.Рабіць запісы на дошцы. 2 і 4, 3 і 3, 2 і 1, 5 і 3.
Работа ў парах б) Гульня “Засяліце домікі”(Ацаніць работу з дапамогай “чароўнай “ лінейкі). в) Складаем і рашаем задачы. 2 задачы разам з настаўнікам, (запіс рашэння на дошцы) затым самастойна, у парах рашаюць па 2 задачы. Раздаю ілюстрацыі да задач і затым правяраю рашэнне. Фізкультхвілінка. 4) Каціцца Калабок далей, а насустрач яму воўк. Дапаможам Калабку! а) Работа з падручнікам.(Стар.25 № 7)(Стар.24№3)-сувязь з інфарматыкай. Рознаўзроўневыя заданні. б) Рашэнне прыкладаў. Праверыць свайго суседа і ацаніць яго! ( з дапамогай “чароўнай” лінейкі). 5)Пакаціўся Калабок далей. А насустрач яму мядзведзь. Дапаможам Калабку!
а) Арыфметычны дыктант. Знак менш, геаметрычная фігура -квадрат, знак роўна , геаметрычная фігура-трохвугольнік, лічба тры ,геаметрычная фігура- круг, знак больш,лічба адзін, знак плюс ,геаметрычная фігура- прамавуольнік, лічба два , лічба чатыры, знак мінус (правяраем,раздаю карткі з правільнымі адказамі) Ацаніце свайго суседа з дапамогай ацэначнай лінейкі. Самастойная работа. б) Раздаю карткі з заданнем: уставіць у клетку патрэбны лік. Ацаніць зробленае заданне 6) Падвядзенне вынікаў урока.(Выкарыстоўваю ацэначную лінейку) Рэфлексія. Ітак, з усімі заданнямі мы справіліся. Малайцы! Калабок трапіў да дзядулі і бабулі. Ён задаволены вашымі адказамі. Сёння на ўроку добра працавалі :… -Што вам было цікава на ўроку? Якія заданні спадабаліся? Вызначаем эмацыянальны настрой вучняў з дапамогай “картачак настроя”. Спяваем разам песню пра Калабка. |